5 Nisan 2016

Mac Ruby Woo Ruj & MAC Cherry dudak kalemi


Herkese Merhabalar, 


Gecen sene kirmizi ruj temali bir sosyal yardim kurulusunun partisine davet edilmistim. Her zaman sadece nude rengi kullandigimdan kirmizi ya da ona yakin bir rujum olmadigindan hemen ilk is MAC magzasina ugradim. 


MAC magzasinda calisan gorevli, kirmizinin bir cok cesit tonunu gosterdi ama en unlu olan ve kendisinin favorisinin Ruby Woo oldugunu soyledi. Rengi bayagi hosuma gitti retro mat bitisli olmasi tabiki ben daha da cok cezbetti. O gunden beri ozel gunler icin favorim.


Benim kadar esmer biri bile cok rahat kullanabiliyor bu ruju. Herkesin bir kirmizi elbisesi olmali diye bir kitap okumustum :) Bence de herkesin kirmizi bir ruju olmali ve o da Mac Ruby Woo olmali. Mavi alt tonu olan soguk kirmizi oldugu icin dislerinizi oldugundan daha da beyaz gosteriyor ve yuzunuze aydinlik veriyor. Retro mat bitisli oldugu icin siz silmediginiz surece asla bir yere gitmiyor. Tazelemeye ihtiyac duymuyorsunuz.



Retro mat rujlari yapisi geregi biraz kullanimi zor oluyor. Firca yardimi ile biraz daha rahat suruluyor. Kullanmadan once mutlaka dudak bakimi yapilmis olmali. Dudaklarina peeling yapip iyice nemlendirmezseniz, dudaginizda ki catlagi kurulugu butun kusurlari cok belli ediyor. Dudak baziniz varsa, altinda mutlaka kullanmalisiniz.



Mac Ruby Woo Ruju, Mac Cherry Dudak Kalemi

Bu ruju bazen tek basina bazen MAC Cherry dudak kalemi ile kullaniyorum. Ikiside cok harika sonuc veriyor.


Rujun fiyati 58 tl, dudak kalemi 46 tl. Bu urunleri, MAC magazalarinda veya online siparis vererek alabilirsiniz.


Ozel gunler icin sakladiginiz rujunuz var mi? 

6 yorum:

  1. Kirmizi ruj kullandim I en cesaret edemedigim sey! Ama size kaatiliyorum. Her bayanin bir kirmizi ruju olmali! Ben de bir tane almayi dusunuyordum. Madem bu kadar begeniyorsunuz, o zaman MAC e sans versem iyi olacak sanirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolun Mac Stora duserse mutlake denemeni oneririm.

      Sil
  2. Ben de özel günlerimde canlı tonlar kullanıyorum turuncu mor gibi değişik renkler.. Aslında kırmızıda gerçekten canlılık veren muhteşem bir renk. O rengi rujda kullanmakta muhteşem bir fikir. Deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin ten rengine turuncu alt yapisi olan kirmizilar cok guzel olur. Mac Fire Up mesela :)

      Sil
  3. Denemek için içimde bir sabırsızlık uyandırdı bu yazı teşekkürler 👍🏻

    YanıtlaSil