7 Nisan 2016

Garnier, Loreal & Maybelinne BB Kremi


Gunluk kapatici olarak ben daha basit ve cilt bakimi katkisi olan urunler kullanmayi seviyorum. BB ya da CC kremlerin bazilarinin fiyatlarini fazla abartili buluyorum. Ela'yi parka gotururken ya da markete alisverise giderken daha uygun fiyatli olanlarini tercih ediyorum. Kulandigim urunlerden ucu ile ilgili fikirlerimi sizinle paylasmak istedim.
Maybelinne BB 

Bu krem heralde en cok vaadde bulunan urunlerden biri ve digerlerine gore en az sevdigim urun, cunku benim cildimde sivilceler cikartiyor onun icin kullanmiyorum ama annem ya da kuzenim sivilce sorunu olmadan severek kullaniyor.

Urun gercekten yuze bir isilti kazandiriyor, 5 degisik renkte geldigi icin cildinize uygun rengini bulmaniz cok kolay. Cildiniz de kapatmak istediginiz endise verici kusurlariniz yoksa gunluk kullanim icin cok iyi. En iyi ozelliklerinden biri 30 gunes koruma faktoru olmasi ve yag icermemesi. Cok parlak olmayan kendi cildiniz ama daha iyi bakimli hali gibi gozukuyor.
Gun boyu nemlendirici ozelligi bence abartilmis, cok ince bir yapisi oldugu icin dagitmasi cok kolay. Ama dedigim gibi kapaticiligi cok az. Fiyat bakimindan digerlerine kiyasla en ucuzu.


Garnier BB Cream
Oncelikle bu urun sadece iki degisik renkte geldigi icin cildinize uygun rengi bulmaniz biraz zor oluyor. Yandaki resimde de gorundugu gibi Garnier BB kremi daha koyu kivamda oldugu icin kapaticiligi daha fazla. Ama cok yagli oldugundan mi yoksa gun boyu nemlendirme ozelliginden mi bilmiyorum ama gun icinde hic kurumuyormus gibi yuzumde. Elimi yuzume surdugum de yapiskanlik hissi hic gitmiyor ve butun gun kremin agirligini  hissediyorum yuzumde. 

Ustune pudra ile kullaninca daha iyi sonuc veriyor ama ben zaten BB kremi gunluk cok makyaj yapmak istemedigim zaman kullaniyorum ki eger pudra surup zaman harcayacaksam zaten BB krem kullanmak istemiyorum.Icin de 20 spf olmasi cok iyi. Yazin nemli havalarda altina nemlendirici surmenize gerek kalmadan kullanabilirsiniz. Ben en cok mat fondotenlerimle karistirip kullanmayi seviyorum Garnier BB kremini. 

Kuru cildiniz varsa ve iki renkten biri size uygun olursa bence iyi bir urun. Fiyat araligi Maybelinne ve Lorealdan biraz daha fazla olmasina ragmen gunluk kullanim icin cok iyi.


Loreal BB Cream
En cok begendigim ve gunluk kullandigim Loreal BB krem. Beyaz olmasi beni cok sasirtmisti ama yuzunuze dagittiginizda cildinizin rengini aliyor. 5 degisik renktte gelmesi tabiki buyuk bir arti. Kapaticiligi Garnier kadar iyi olmasa da yuzunuzun renk tonunu esitler. 

Ozelliklerinden biri de diger BB kremler gibi yuzunuzu nemlendirmesi ama bence tek basina yeterli degil. Ayni zamanda mat bitisi oldugu icin benim cok hosuma gidiyor. Surdukten sonra yuzumde hic hissetmiyorum hic agirlik olmuyor. Sevmedigim tek ozelligi ise icinde gunes koruma factor olmamasi. 

Yukaridaki uc BB kremide yapabildiginden daha cok sey icin vaadde bulunuyorlar ama fiyat araliklarina bakarsak bence gunluk kullanim icin ideal. Tabiki secerken cilt yapiniza uygun olmasi ve dogru rengi secmek cok onemli.

Kapaticalarimi firca ile kullaniyorum ama kuru cildiniz varsa sungerle de cok iyi sonuc verirler. Ekstra kapaticilik icin iki kat urun kullanabilirisiniz ama orta seviyeden yukari cikmiyor malesef.


Sizin tavsiye ettiginiz denemem gereken bir BB kremi var mi?

4 yorum:

  1. Cok yararli bir yazi gercekten! CC cream hakkinda da yazarsaniz cok sevinirim! BB ve CC creamler hakkinda cok bilgim yok! Hangisini ne zaman kullanmak gerekiyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok yakinda CC kremi ile ilgilide yazarim :)

      Sil
  2. Favorim Garnier BB cream. Günlük kullanımda gerçekten çok rahat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mat kapaticilari ile kullanmayi seviyorum :)

      Sil