16 Mart 2016

Hosgeldiniz :)


Cok yuksek sesli, kimsenin birbirini dinlemedigi heyecanli bir sohbette duymustum, en buyuk ibadet ilmini bilgini paylasmaktir diye. Cok yakin zamanda ayni cumleyi dunyanin diger ucunda baska bir dilde yeniden duyunca ne kadar gec kaldigimi farkettim.

Her zaman cok ilgili oldugum makyaj, yasam, ev dekerasyonu ve gezip gordugum yerler hakkinda bilgilerime birde annelik heyecani katilinca ne kadar cok paylasacagim tecrubelerim oldugunu farkettim ve iste burdayim.

Resimdeki tatli cilek kizim Ela ve ben Gulsah herkese hosgeldiniz diyoruz.

15 yorum:

  1. Heyecanla bekliyoruz yazilarini ��

    YanıtlaSil
  2. Canım hayırlı olsun paylaşımlarını zevkle takip edeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler yengecim, destegin icin :)

      Sil
  3. Heyecanla bekliyorum blogunu!! Artik herseferinde seni ariyip ne tavsiye edersin diye sormama gerek kalmayacak! Hergun takip edecegim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler canid ama yinede her zaman arayabilecegini biliyorsun :)

      Sil
  4. İyi ki burdasın :) Hoşgeldinn :)

    YanıtlaSil
  5. Gulsahcim, makyaj konusunda senden ogrenecegimiz cok sey var. Heyecanla bekliyorum!

    YanıtlaSil
  6. Hoseldin.heyecanla guzel,degisik ve alimi kolay:)urunler ve tavsiyeler bekliyoruz.ozellikle far paleti ve parfum ve allik ve ruj galiba cok sey bekliyorum ama bekliyorum:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Gülşah cıgım farklılık yaşama ayrı bir heyecan katar. Bizlerinde bu heyecanı yaşamasını sağladığın için katkılarından dolayı tesekkur ederim. Canım tatlı çilek kızın Ela yi ve hepinizi cok öpüyorum. Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ali Eniste, her zaman ki gibi cok ince ve kibarsin. Destegin ve ilgin icin cok tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  9. hayırlı olsun abla desteğimiz seninle :) inşallah bizde pasta kurabiye tadarız :)

    YanıtlaSil
  10. Cok tesekkurler ablacim, yanimda oldugunuzu bilmek cok guzel, yazin gelince Bol Bol yaparim soz ❤️

    YanıtlaSil