18 Mart 2016

Smashbox Allik

Smash box Allik Chiffon ve Bright Fuchsia

Herkese Merhaba,
Saçlarımı yukardan toplayıp, makyajsız ve pijamalarımın içinde olmak gerçekten çok rahat. Blog yazmanın en güzel yanı bu olsa gerek. 

Makyaj yaparken en severek kullandığım ürün kesinlikle allıktır. Ama aynı zamanda en korkarak da sürdüğüm üründür. Biraz fazla sürünce ya da yanlış renk kullanıldığında palyaçoya dönmek an meselesi. Öncelikle söylemeliyim ki allık konusunda şeftali tonları vazgeçilmezimdir.  Bir ay kadar önce Sephora çalışanının tavsiyesi üzerine Smahbox In Chiffon allığını aldım. O kadar çok sevdim ki formülünü başka rengini de denemeye karar verdim. Degişiklik olması için çok canlı bir pembe olan Bright Fushsia'sını seçtim.

Pigmentasyonu çok iyi ama biraz pudralı, onun için fırçayı yüzümüze sürmeden silkelemek gerekiyor. Yoksa birden yüzünüze çok surebiliyorsunuz. Yüzünüzde dağıtması çok kolay bir üründür.  Kolumda denediğimde aslında pembenin tonu bana çok abartılı gelmişti onun için alırken çok tereddütte kalmıştım ama Amerikada Turkiyeye gore beğenmediğin ürünleri mağazaya geri iade etmek çok kolay olduğu için alıp denemek istedim ve  iyiki de yapmışım. Hafif bir şekilde kullanıldığında gerçekten çok doğal bir görünüm  sağlıyor. 


Kalıcılık süresi için ortalama bir ürün ne yazik ki, eğer bütün gün okul ya da işte olacaksanız yanınıza almanız ve gün icinde tazelemeniz gerekebilir.

Magnetic bir paketi var. Açılıp kapanması cok kolay. Çantanızda taşınması acısından da güvenli.

Türkiye'de çok kolay bulabileceğiniz bir ürün fiyati 79 tl civari. Kullanımı ve renklerin güzelliği açısından bence bütün makyaj severlerin koleksiyonunda olması gereken ürünlerden birisi.

Sizin en olmazsa olmaz allığınız hangisi ? 

3 yorum:

  1. Merhabalifeandstylebyg.blogunuz gercekten okumasi cok keyifli.benim icinde allik olmazsa olmaz.ben mac in alliklarini kullaniyordum ve yillardir ayni degistirmeye cesaretim olmadi hic.kolay begenen biri degilim.ama bu smashbox allik ilgimi cekmedi degil dogrusu.sanirim bende denemek istiyorum.daha once seftali tonu denemedim hic.genelde bronz mat ya da bronz parlak kullaniyorum.en kisa zamanda deneyecegim.harikaa @lifeandstylebyg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende esmer oldugum icin seftali tonlari kullanabileceginiz en dogal renk olabilecegini rahatlikla soyleyebilrim ama eger parlak bronzer kullanirsaniz mat allik kullanmanizi tavsiye ederim

      Sil