18 Mayıs 2016

Mac Mehr Lipstick/Ruju

Merhabalar,

Bugun ilk defa bir ruju bitirip yenisini aldigim icin bu konu ile ilgli birsey yazmaliyim diye dusundum. Mac'in bir suru unlu ve guzel ruju var ama bir tane rujum olsun cantama atayim gunduz gece sureyim diyorsaniz Mehr sizin icin. Bu ruj benim ilk Mac rujumdu ve zamanla baska renklerini alsam da benim icin Mehr her zaman en ozeli. Rengi benim dudak rengim ama daha bakimlisi ve mat bitis olmasindan dolayi cok uzun sure kullanabiliyorsunuz. 


Ambalaji klasik MAC ruj paketi. Her MAC ruju gibi vanilyali kek gibi cok super kokuyor ama surdukten sonra kokusu kalmıyor. Surumu cok rahat , yumusacik kolayca suruluyor. Mat olmasina ragmen diger mat rujlar gibi dudagimda hicbir agirlik hissi yok. Kahverengi tabanli oldugu soylensede ben cok esmer oldugum icin ben de gul kurusu, koyu pembe gibi duruyor. Gunluk makyajlarda ya da agir goz makyajlari ile birlikte rahatlikla kullanabileceginiz her cilt tonuna yakisacak bir ruj. Mavi alt tonu oldugu icin dizlerinizi daha beyaz gostermesi de artisi sanirim :)


En cok Kylie Jenner ile unlu olan Mac Soar kalemi ile kullaniyorum. Eger Mac Soar kalemininiz yoksa hic sorun degil kalemsiz de cok guzel oluyor. 

Ruj koleksiyonumdaki olmazsa olmazlarimdan ve benim uzun zamandir en favori rengim.


Sizin biting mutlaka alirim dediginiz ruj hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder