17 Nisan 2016

MAC Fix Plus

Merhaba,

Artik ben de bircok kisi gibi Mac takintili oldugumu kabul ediyorum. Mac store kredi kartiniz icin cok tehlikeli. Hic sonu gelmiyor almak istediginiz seylerin ve tam artik bitti derken yeni bir koleksiyonla geliyorlar.


Ama sadece bir urun alabilirsin o ne olur diye sorarlarsa hic dusunmeden Mac Fix + derim. Fix + urununu makyaj sabitleyici olarak ya da makyajdan once baz olarak kullanabilirisiniz. Ben bugunlerde simli farlarimi, aydinlaticilarini islak surmekte de kullaniyorum. Urunleri daha parlak ve yogun bir gösteriyor. Cok agir pudrali makyaj yapip kullandiginiz da inanilmaz bir sonuc veriyor ve sanki o pudrali makyaj cildinizmis gibi oluyor. Ben Mac Fix + benzer baska kozmetik firmalarinin buna benzer urunlerini denedim ama hicbiri MAC Fix + nin yakinindan bile gecemez. Sihirli bir urun bu.


San Diego da hava hep gunesli ve sicak oldugu icin kucuk boyunu hep cantamda tasiyorum. Yuzume ferahlik ve aydinlik veriyor. Cok pudrali makyaj yaptiginizda yuzunuzde kuruluktan gerilme olursa cevabi MAC Fix + dir. Kullaninca yuzumde islak kalirmi makyajim akarmi diye hic dert etmeyin. Sprey oldugu icin yuzunuzun geneline kucuk damlalar geliyor ve cok kisa zamanda cildiniz emiyor ve nemlilik veriyor. 

Pudrali agir makyaj yapanlar mutlaka koleksiyonunuzda bulundurmaniz gereken bir urun.

Bu urun hakkinda daha cok konusabilirim ama en iyisi siz bir Mac stora gidip yuzunuzde hissedin. Ne demek istedigimi anlayacaksiniz :)

2 yorum:

  1. Denemeyi dusundugum bir urundu, simdi almaya karar verdim.

    YanıtlaSil
  2. Kullaninca yorumlarinizi bekliyorum :)

    YanıtlaSil