10 Nisan 2016

MAC Soft & Gentle

Merhabalar,

Hergun makyajimda maskara ve aydinlatici benim olmazsa olmazim. Bugunler de krem ya da liquid olanlari cok moda olsada, MAC Soft & Gentle benim vazgecilmezim. Ara sira baska urunler kullansam da her zaman geri dondugum tek urun.


Mac Soft & Gentle benim ilk aldigim pudra aydinlatici. Cok pigmentli oldugu icin Tarte kozmetigin Christmas koleksiyonundan aydinlatici & allik icin olan fircasini kullaniyorum. Firca cok yumusak ve uzun tuylu oldugu icin birden cok urun surmuyorum yuzume. Icinde altin rengi piriltilar olan pembemsi bir tonu var. Benim aydinlaticilarim arasinda en dogal olani bu. Ve ailenin herkese makyaj yapan kisisi olarakta bu urunu herkeste kullaniyorum, her cilt tipine ve tonuna cok guzel oluyor. Elmacik kemiklerinize, kas altiniza, burun ustune, dudaklarinizin ustune nereyi aydinlatip one cikarmak isterseniz kullanabilirsiniz. Ozel gecelerde Mac Fix Plus ile islatarak kullanirsaniz daha yogun ve parlak sonuc alirsiniz.


Mac storelarda ya da online 89 tl ye alabilirsiniz. Hergun kullansaniz bile Benim kada urunu bitirmeniz imkansiz gibi. Ilk defa aydinlatici alanlar icin bence en uygun urun. 


Yolunuz Mac Stora duserse mutlaka gidip deneyin ve beni hatirlayin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder