4 Mayıs 2016

Anneler Gunu Hediye Önerileri

Merhabalar,
Anne olduktan sonra cok daha guzel bir anlam kazanan Anneler gunu ne guzel bir gundur. Elayi ilk kez karnimda hissettigimde, attigi tekmeleri ya da kucagima ilk aldigim anlari dusundukce hala gozlerim doluyor. Sulu gozlu oldugum bir gercek ama sanki bu kiz beni daha da aglak yapti. Annemi ne kadar cok sevdigimi ve ne kadar cok deger verdigimi beni taniyan herkes cok iyi bilir ama anne olduktan sonra annemi daha iyi anlamaya basladim. Ne kadar cok emek, ozveri gerekiyor bir cocugun yetismesin de, anliyorum. Yaptigin butun ozveriler icin cok tesekkurler Annecim :)

Yurtdisinda yasadigim icin anneler gununu uzun zamandir annem ile beraber kutlayamiyorum. Aksamdan arayip (saat farkindan dolayi) sabah erkenden uyandirim.
Tabiki herkesin annesi kendine ozeldir ve annesine en uygun hediyeyi bilir. Ben yillar icerisinde anneme, teyzelerime, kayinvalideme ve canim anneanneme, aldigim bazi hediyelerin listesini yaptim. Bu anneler gununde ne alsam diye kararsizsaniz belki size de yardimci olur. 

1. Parfum.Heralde en klasik hediyedir ama kim guzel kokmak istemez ki !!!!! Annem ben ne alirsam genelde begendigi icin isim kolay oluyor. Sizin annenizin bir favorisi yoksa ve zor begeniyorsa parfum almak biraz zor olabilir.


 
2. Mum. Yillar icerisinde elektrik gitmedigi surece annemin mumlari yakmadigini farkettim, sadece dekoratif amacla kullaniyor. Eger sizin annenizde oyleyse guzel kokan mumlara bence bu kadar para harcamayin :) 












3. Cikolata. Her zaman annemin favorisi olmustur sanirim. Seker hastasi oldugu icin diyetine uygun degisik cikolatalar bulmaya calisirim. Cikolata sirketleri o kadar yaratici ki bu gunlerde secim yapmakta zorlanabilirisiniz.
4. Krem. Ne yazikki annelerimiz bizler icin kosusturmaktan kendilerine bakim yapmaya firsat bulamiyorlar. Benim annem ozellikle corap giymedigi icin hep ayak topuklari cok kotu oluyor. Onun icin ayak kremi heralde her yil degismez hediyem :) Bende seni seviyorum Anne :)







5. Makyaj Malzemesi. Hic makyaj yapmayan annelerin bile cantasinda bir rujlari olmali bence.









6. Benim anneme cicek ekip, bahce ile ugrasmaya cok duskun degildi ama simdi ben de anneyim Ela bu yazimi okuyorsan kizim annen ekip bicmeyi cok seviyor ona bahcesi icin renkli cicekler ya da bahcesi icin dekoratif urunler alabilirsin.







7. Ve son olarak mutfak esyasi. Turk bir annesi olup ta misafir odasi, misafir yemek takimi ya da onlar misafire sen bunlari ye gibi cumleler duymadan buyuyeniniz yoktur sanirim. Annlerimiz bu yastan sonra degismeyecegine gore en iyisi onlara extra renkli, eglenceli gunluk kullanmak icin mutfak malzemeleri almak  da iyi bir fikir olabilir :)

Daha baska hediye onerileri varsa asagiya not birakin !

4 yorum:

  1. Keyifle okudum Gülşahcigim.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben bu yıl kıyafet aldım anneme pek mutlu oldu buda bir seçenek olabilir 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kiyafet cok guzel bir oneri olmus cok tesekkurler :)

      Sil