12 Mayıs 2016

Lush Bubble Gum Lip Scrubs / Dudak Peelingi

Merhabalar,

Bugun size cok uzun suredir kullandigim dudak peelingden bahsetmek istedim. Soguktan ya da sicaktan catlayan dudaklar icin dudak peelingi sart. Hele birde benim gibi su icmeyi unutan biri iseniz dudak bakiminiza bu peelingi de eklemelisiniz.

Lush kozmetigin butun urunleri el yapimi ve dogal urunler icerdigi icin gonul rahatligi ile kullanabilirsiniz. Icinde bulunan Jojoba yagi bu urunu benzelerinden daha ustun yapiyor. Kucukken cignedigimiz pembe sekerli sakizlar gibi kokuyor ki yememek icin kendimi zor tutuyorum:)

Cok kucuk tatli cam sisede geliyor. Hafta da bir iki kez uygulamama ragmen bana 4-5 ay yetiyor. Dudaklarimi ovarak masaj yapip yikiyorum ve dudak nemlendiricimi surup yatiyorum. Sabah kalktigimda pembe, cok bakimli dudaklarla uyaniyorum.

Urunun arkasinda hazirlayanin resmi ve adi var,  bu ayrinti bayagi hosuma gidiyor.

Sizin dudak bakimi rutininiz nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder